5 Mart 2012 Pazartesi

Boya ile Mantolama Yapın


MANTOLAMAYA SON!

Izothermx Isı Yalıtım Kaplaması Nedir ?


Kıyaslama Tablosu
ÜRÜNKALINLIKISIL İLETKENLİK KATSAYISI
İzothermX3mmλ = 0,035 W/mK
Mantolama - EPS4cm – 26 Dnsλ = 0,038 W/mK

İzothermx ısı yalıtım kaplamasının özellikleri nelerdir?
  • Kokusuz, teneffüs edebilme özelliği olan, yanmayı geciktiren, ısı ve ses izolasyonu sağlayan kapatma gücü yüksek, her türlü sıva, brüt beton, eski boyalı dış cepheler ile metal ve ahşap yüzeylerde kullanılabilen dış cephe kaplamasıdır.
  • 1m2 yüzeye ortalama 800gr ile 900gr malzeme uygulanır. (Klasik mantolamalar da kullanılan 4cm-32dansite ısı yalıtım levhalarında 1m2 yüzeye ortalama 12-13kg ağırlıkta malzeme uygulanır)
  • 0,8 gr/cm3 özgül ağırlığa sahip olup, sudan daha hafif bir üründür.
  • Klasik mantolamalar da kullanılan ısı yalıtım levhalarına eşdeğer yalıtım sağlar.
  • Nefes alama özelliği ile iç yüzeylerde oluşan nem, küf, boya kabarması ve mantar gibi sorunlara son verir.
  • Su bazlı olup tamamen doğal bir yalıtım malzemesidir.
  • B1 sınıfı kolay alev almayan ve yanmaya karşı dayanıklıdır.
  • Su itici ve çatlakları izole etme özelliği ile binanızı dış etkenlerden korur.
  • 24 saatte kuruma sağlar.
  • Sert darbelere karşı dayanıklıdır, deforme olmaz.
  • Kolay uygulanabilme özelliği sayesinde çok avantajlıdır.
  • Ses yalıtımı sağlar.
  • Yüzey hazırlama ve Astarlama: Kirli, tozlu, kabarmış ve eski boyalı yüzeyler iyice temizlenmeli, gerekiyor ise tamir edilmeli. Yağmur suyu iniş boruları tekrar takılabilecek şekilde sökülmeli. İzothermx uygulama öncesi astar ile yüzey astarlanarak duvar hazırlığı yapılmalıdır.

    Uygulama şekli: Kova içerisindeki uygulamaya hazır İzothermx ısı yalıtım kaplamasını iyice karıştırıldıktan sonra hazırlanmış yüzeye rulo fırça ile 1,5-2 mm civarında uygulanmalıdır.

    Detaylı Bilgi için 0 232 458 87 70

    RAPORLAR




  • mantolama, ısı yalıtımı, mantolama alternatif, mantolama boyası, mantolama izmir, ısı yalıtımı izmir, izmir mantolama, dış cephe mantolama, mantolama dış cephe, izolasyon boyası, izolasyonlu boyayalıtımlı boya,ısı yalıtımı, ısı izolasyonui boya ile izolasyon, fırça ile izolasyon, mantolama yerine, ısı iletim katsayısı düşük,dış cephe kaplamai izmir dış cephe kaplama, dış cephe mantolama fiyatları, mantolama fiyatları,mantolama uygulaması, mantolama uygulama izmir, çivisiz mantolama izmir mantolama sistemleri, izmir ısı izolasyonlu boya, izmir ısı izolasyonlu kaplama, ısı izolasyonlu cephe , ısı iletim katsayısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder